У компанії повідомили, що голосовий сервіс наразі підключений. Проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів.
«Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу. Мережа „Домашнього Інтернету“ відновлена на 93%. Якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте: перезавантажити телефон; увімкнути та вимкнути „авіарежим“», — розповіли клієнтам у Київстар.
За інформацією компанії, в деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв’язком, але спеціалісти їх усувають.
«Перепрошуємо за незручності та працюємо далі. Відновлення після масштабної хакерської атаки — це складний процес. Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з’ясування всіх деталей. Ми неймовірно вдячні вам за підтримку. Як тільки мережа стабільно запрацює, ми підготуємо компенсації для абонентів, які не мали зв’язку», — заявили у Київстар.
Читайте також: «Війна у кіберпросторі: в Київстар пояснили, як зламали їх мережу».
Суттєво пошкодили IT-інфраструктуру: президент Київстар розповів про наслідки атаки хакерів.
«Хакери атакували мобільний оператор Київстар, — заява компанії від 12 грудня».
СБУ допомагає «Київстару» відновити роботу мережі. Кіберфахівці разом зі спеціалістами «Київстару» у взаємодії з іншими державними органами продовжують роботи з відновлення мережі після вчорашньої хакерської атаки.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua