У КМДА пояснили, чому «Київський культурний кластер» оголосив тендер на алкоголь

Алкогольні напої, на які КП «Київський культурний кластер» оголосило тендер, закуповують для барів чотирьох муніципальних кінотеатрів. Про це повідомили на сайті КМДА.

Закупівля здійснюється за кошти комунального підприємства, бюджетні гроші на це не залучають.

На сьогодні у структурі підприємства працюють сім кластерів — «Краків», «Лейпциг», «Флоренція», «Імені Т.Г. Шевченка», «Старт», «Арт-Братислава» та «Ліра».

Алкогольні напої у барах продають у кластерах «Краків», «Лейпциг», «Флоренція» та «Імені Т.Г. Шевченка».

«Закупівля алкогольних напоїв здійснюється винятково для зазначених закладів і лише для сервісного обслуговування відвідувачів. Асортимент вказаної продукції поповнюється в разі потреби та у відповідних обсягах», — зазначили у КМДА.

У кластерах щомісячно проходять понад 50 мистецьких подій — від репрезентації театральних вистав, концертних програм, виставок, кінофестивалів до іміджевих міжнародних і національних проєктів. У жовтні тут пройдуть МКФ «Молодість», Kyiv Media Week, Drum Island Fest тощо.

Від червня 2022 року в муніципальних кластерах вже відбулося понад 500 благодійних проєктів, спрямованих зокрема на інтеграцію внутрішньо переміщених осіб у життя столиці, підтримку української армії та волонтерського руху, підтримку українських митців тощо.

Детальніше про те, які вистави покажуть у столичних кінотеатрах протягом жовтня, читайте за посиланням.

Юлія СЕРГЕЄВА, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *