«Україна стала брендом», — Ольга Айвазовська під час Академії жіночого лідерства

У пʼятницю, 11 серпня, у сесійній залі КМДА для учасниць Київської Академії жіночого лідерства гостьову лекцію провела координаторка політичних програм та голова правління Громадянської мережі «ОПОРА» Ольга Айвазовська. На заході також були присутні заступниці голови КМДА Марина Хонда та Ганна Старостенко.

Спікерка давно та системно займається питаннями виборчого законодавства, захисту права та реалізації виборчого процесу. А ще вона брала участь у перемовинах щодо врегулювання ситуації на Донбасі на початку російсько-української війни.

Пані Ольгу запросили розповісти, яким вона як фахівець бачить майбутнє України та які зміни нас чекають попереду.

У своєму вступному слові вона наголосила: той результат, який українське суспільство та в цілому держава здобула за останні півтора року щодо репутаційного капіталу країни, не може бути витрачено дарма.

«Україна стала брендом і зараз нам потрібно працювати над формуванням довіри щодо інвестицій у цей бренд. Оскільки повоєнне відновлення має відбуватись з урахуванням потреб людського капіталу, перш за все, через повернення людей. Мають бути створені програми, які дадуть можливість їм тут працевлаштуватись, добре заробляти та розвиватись», — наголосила вона.

У своїй лекції Ольга Айвазовська порушила низку важливих питань, зокрема, про можливі вибори, про важливість Україні залишатися демократичною державною, про обсяг допомоги нашій країні від партнерів тощо.

Наприкінці заходу спікерці поставили кілька питань. Наприклад, Марина Хонда поцікавилась, за якими умовами в Україні можуть провести вибори.

Марина Хонда. Фото: Борис Корпусенко

«Одна з них — це створення умов для реалізації прав і законних інтересів. Тому що, якщо у нас немає визначеної системи критеріїв безпеки в громадах, але водночас є активна фаза бойових дій та мала мобільність через замінування територій по країні, а це агітація та доступ до виборців — проводити вибори неможливо. Мають бути завчасно прописані норми, критерії, індикатори, процедури для проведення виборів», — зазначила спікерка.

Ганна Старостенко запитала, як представницям місцевого самоврядування, державної служби та громадського сектору задовольнити потреби громадян і бути максимально ефективними після війни.

Ганна Старостенко. Фото: Борис Корпусенко

«Коли ви живете в режимі турбулентності криз — вам треба менші ресурси витрачати більш ефективно, задля більшого результату. Якщо говоримо не про політику, то це програми мислення, фандрейзинг (процес залучення коштів й інших ресурсів для реалізації конкретних задач або проєктів, а також для підтримання діяльності та існування організації загалом, — ред.), партнерство, проєкти та ідеї», — сказала спікерка.

Айвазовська також зауважила, що від початку великої війни з України виїхали понад сім мільйонів громадян. І з погляду відбудови, інвестувати в країну, з якої виїжджають, доволі важко.

«Інвестувати в країну, де немає людей, немає сенсу. Оскільки, якщо люди продовжуватимуть виїжджати, то в країні залишаться старші, військові та люди з інвалідністю, яких тільки більшає. Відбудовувати та обслуговувати цей капітал не буде кому. В країну зайшло кілька мільярдів євро. Якщо будь-який план відновлення не буде містити ідею, як людей залишати чи повертати в Україну — інвестиції не будуть приносити прибуток «, — закінчила вона.

Наприкінці заходу Марина Хонда подякувала спікерці за змістовну лекцію та додала: «Жіноче лідерство набуває особливої важливості в умовах війни. Попереду ще багато нових викликів. Щиро дякую Ольга Айвазовська за змістовну лекцію, що надихає та мотивує на зміни! Кожна з нас має потужний голос, і діяти маємо вже зараз. Спільними зусиллями зможемо зміцнити нашу країну та забезпечити її процвітання».

Загальне фото з лекції. Фото: Борис Корпусенко

Як повідомляв «Вечірній Київ», 10 серпня, у столиці стартував другий сезон проєкту «Академія гостинності міста Києва». Його мета підготувати справжніх професіоналів сфери обслуговування, щоб підтримувати високий рівень сервісу у Києві. Учасники академії після навчання краще розумітимуть процеси та нові тенденції у галузі туризму.

Довідково. Програма Академії передбачає три навчальні модулі з розвитку управлінських та лідерських компетенцій, гостьові лекції та менторську підтримку учасниць.

Мета проєкту — сприяння розвитку жіночого лідерства на державній службі, мотивація жінок до участі у процесах прийняття рішень, які мають вплив на повсякденне життя місцевої громади.

Даша ГРИШИНА, фото Бориса КОРПУСЕНКА, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *