Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) продовжує удосконалювати для споживачів технічні можливості сервісу відмови від паперового рахунку-повідомлення, щоб споживачам було користуватися ним ще зручніше.
Наразі оптимізований процес в частині отримання електронних копій паперових рахунків-повідомлень в особистому кабінеті споживача.
Як тільки споживач в особистому кабінеті обирає опцію відмови від паперового рахунку-повідомлення, в особистому кабінеті миттєво з’являється можливість завантажити його електронну версію.
Для цього достатньо:
- натиснути кнопку «завантажити рахунок» на сторінці онлайн рахунку;
- підтвердити завантаження, вказавши місце для зберігання на вашому пристрої;
Зверніть увагу! Електронна копія актуального паперового рахунку-повідомлення доступна до завантаження після закриття розрахункового періоду — після 10 числа кожного місяця.
Відмова від паперового рахунку-повідомлення є особистим рішенням споживача. Киянам, які не надали згоди на перехід на електронні версії, паперові рахунки-повідомлення і надалі будуть надходити до поштових скриньок. У разі випадкової відмови від паперового рахунку-повідомлення, споживач завжди зможе відновити послугу його доставки, як і раніше, у поштову скриньку.
Також на сайті ЦКС споживач завжди може дистанційно замовити дублікат рахунку-повідомлення, що має вигляд паперового, і в разі необхідності — роздрукувати.
В особистому кабінеті можна завантажити також і макет зворотної сторони паперового рахунку-повідомлення, щоб завжди бути в курсі актуальної інформації від виконавців житлово-комунальних послуг.
Нагадаємо, влітку кількість киян, які користуються електронними рахунками для оплати житлово-комунальних послуг, збільшилась втричі. Понад 800 тисяч користувачів особистого кабінету «Центру комунального сервісу» отримують електронні рахунки.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua