Передавати показання лічильників опалення та гарячої води потрібно щомісяця. Фото з відкритих джерел
Актуальні дані необхідно внести до кінця місяця.
Передати показання лічильників тепла та гарячої води можна кількома способами.
Способи дистанційної передачі показань:
- особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
- особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
- мобільний додаток «Комуналка» — завантажити можна у App store чи Google Play.
У разі відсутності інтернету альтернативним способом передачі показань є:
- телефон Call-центру: (044)247-40-40;
- безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб);
- додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044)354-86-26; (044)354-81-12; (044)354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
- скриньки для передачі показань за адресами сервісних центрів ЦКС;
- передача показань при оплаті за послуги у банківських та фінансових установах.
Якщо показання не вдалося передати вчасно, їх можна скоригувати. Після внесення актуальних даних, коригування нарахувань здійсниться автоматично. Також це можна зробити у месенджері ЦКС або на сайті ЦКС.
Передавати показання лічильників опалення та гарячої води потрібно щомісяця, починаючи з 5-го числа. Власники бойлерів також мають подавати показання лічильників, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.
Крім того, киян закликають долучитися до спільного з фахівцями зняття показників будинкових лічильників тепла та гарячої води. Це потрібно, щоб кияни контролювали коректність зняття показань й, відповідно, нарахувань сплати за спожите тепло.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua