У понеділок, 18 грудня, в мережі зʼявилась інформація про закриття на ремонт ще однієї ділянки київського метро: в районі станції метро «Почайна» та «Тараса Шевченка», на Оболонсько-Теремківській лінії.
Головний інженер Київського метрополітену Віктор Вигівський пояснив журналістам деталі щодо цієї ситуації. Він наголосив, що ділянку тунелів між станціями на час виконання робіт закривати не планують.
Віктор Вигівський
За словами Вигівського, фахівці підземки наразі доопрацьовують проєктну документацію, після якої вони будуть розуміти, яким чином ремонтувати лінію. Однак це буде не раніше, аніж влітку наступного року.
«Ми розуміємо, що метрополітен, як і будь-який живий організм, потребує постійної підтримки. Для проведення планових ремонтів на цій ділянці нам потрібно доопрацювати проєктну документацію. Власне, цим ми зараз і займаємось. Як тільки матимемо проєктну документацію — визначимо необхідність виконання й обсяги робіт та терміни будівництва», — прокоментував він.
Фахівці метрополітену ведуть постійний нагляд за станом тунельних споруд на всіх ділянках ліній метрополітену, особливо побудованих у складних інженерно-геологічних і гідрогеологічних умовах.
Нагадаємо, 8 грудня у столичному метро між станціями «Деміївська» і «Либідська» сталася розгерметизація тунелю і вода пішла на колії. Через це зупинили и рух поїздів на ділянці між станціями «Либідська» та «Теремки». З 13 грудня на «синій» гілці від «Деміївської» до «Теремків» запрацював «човниковий» рух.
Щоб пасажири якомога швидше змогли доїхати з Теремків до станції метро «Либідська» на більш завантажених відрізках дороги запровадять зміни в роботі світлофорів. А на Либідській площі вже організували рух за новою схемою. Зокрема від станції метро «Теремки» до станції «Либідська» за трьома маршрутами, що дублюють рух метро, курсують 82 автобуси та 20 тролейбусів.
Тим часом у Києві вже запрацювала компенсація поїздок за пересадку через закриту частину синьої гілки метро
Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua